måndag 29 augusti 2011

Vardag igen !!!!!

Kanske dax att uppdatera lite grann ? ja då har vi kommit in i vardagen igen och det känns så himla bra. Kl 8.00 i morse gick taxin till skolan och både Viktor och Emma var lyriska.
Sedan var det dax att fara ner med Alva och Josefine till dagis, i dag var det första dagen för inskolning för lilla Josefine.

Allt gick jätte bra, och hon verkade trivas där,så nu får vi hoppas att vi håller oss friska och krya. Själv har jag fått jobb i Krokom som personligassistent , det känns så himla roligt och jag ser verkligen fram emot nästa vecka.

Som sagt det var ett tag sedan jag bloggade men jag har inte orkat pga en seg förkylning som slutade med en lunginflammation. Känns verkligen att man varit sjuk, men nu får jag hoppas att jag är förskonad ett tag framöver ;

Vi har även fått hem Gregers avkomma en liten kille som fått namnet Sixten.
Nä nu vaknade Josefine, så nu blir det dax för lite mellanmål, ha en bra dag !


Tänk vad detta år gick fort, i dag har lilla älsklingen börjat på dagis.

Alva hjälper mig att plocka svartvinbär, en god saft blev det !

Även Viktor hjälpte till.

Nu är Sixten hemma !

Våran nya kökssoffa, nu ska det bara bytas tyg på locket.

Lite kräftor har vi också hunnit med.

Mina små hjälpredor som hämtar posten .

Dax att börja elda ljus, så mysigt !

1 kommentar:

  1. Vilka fina barn du har. Ni verkar ha det så mysigt, även om jag förstår att det kan vara körigt med så många barn i huset! :) Du gör det bra. /Emma

    SvaraRadera