torsdag 4 augusti 2011

Nu är vi hemma !

Vi kom hem tidigre än vad som var tänkt, jag hade oturen och bli sämre i Orsa.
Jag fick hög feber, ont i kroppen och en fruktansvärd hosta, kändes som jag skulle hosta upp allt inombords.


Men nu hoppas jag att det vänder, med en 10 dagars pencilinkur så bord det bli bättre !
Så nu får jag passa på och vila upp mig, för nästa vecka är Fredrik tllbaka på jobbet.

Mamma kom hit i går och hämtade Alva, så jag skulle få det lite lugnare här hemma, kan inte direkt säga att det blev lugnare av att hon for bort, Alva är ju så lugn ändå så hon märks knappt här hemma. Men som sagt en mindre att ha koll på.
Och det är ju bra.

Lägger ut lite bilder i från Orsa, men den stund vi var där så hade vi det mysigt på campingen, det blev inga utflykter till andra ställen, men barna var hur nöjd som helst ändå och det var ju huvudsaken ;)  Vi får ta nya friska tag nästa sommar !


Nu är vi på väg mot Dalarna

Våran lilla stuga som vi bodde i ,tur vi hade med ett tält också

Så kul !  iallafall tyckt Alva det .


Titta mamma jag simmar.....

Josefine älskade att vara på stranden , även var det gott att äta sanden ;)










Våran grillmästare !





Tänk vad kul det var att cykla.


Så himla mysig och bra badplats





Alva bakar kakor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar