söndag 24 juli 2011

Djungelhuset !!!

Kan ju meddela att här hemma i Dvärsätt ligger vi sjuka, så jäkla typiskt.
Har vi tur så kanske det hinner vända, innan vi far till Orsa på torsdag, men det verkar vara en seg och rätt så elak förkylning.
Det började med Emma som var förkyld i ca 2-3 veckor, och den slutade med en öroninflammation, sedan var det Josefines tur och hon är inne på andra veckan och det bara rinner i näsan och nattetid hostar hon för fulla muggar , sedan var det min och Alvas tur, vi går runt med feber och snorar och  i går blev det Viktors tur.
Kan det liksom inte vända snart till det bättre ? nu är det bara vänta och se ifall  Fredrik och Chrille klarar sig. HOPPAS DET !!!!

I onsdags var vi i väg på Djungelhuset, och det var riktigt uppskattat må jag säga ,
för mig, Fredrik, Alva och Josefine var det första gången vi var dit.
Kan det vara 1-2år sedan de öppnade stället ? ........  men bättre sent än aldrig.

Nu har jag även fått hem ett nytt Buzzador paket, så nu har jag och mina vänner chansen att testa Doves intensivbalsam och inpackning i ett. Som ska vara bra för solskadat och torrt hår.
Själv ska jag testa produkten i kväll, om det är någon som vill testa så har jag några förpackningar kvar.  / Ha det gott !!!

Nu ska här testas !!




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar