torsdag 29 september 2011

Hej igen !!!!

Har fått frågan av många, varför jag inte bloggar längre ?
Ska jag vara ärlig så har jag inte haft tid att sätta mig ner och blogga och datorn är inte den bästa för tillfälligt.
Den är jätte trög och när jag väl ska sätta mig ner och skriva, tar det så lång tid så jag hinner ledsna. Men jag måste medge att det är jätte kul att höra att ni vill att jag ska fortsätta att skriva.  JAG  SKA FÖRSÖKA SKRIVA OFTARE !!!!!

I dags läget trivs jag som fisken i vattnet, jag har fått ett superbra jobb och trivs så bra :)
Jag jobbar bara 8 pass i månaden så jag kan tillbringa mycket tid med min familj och det är verkligen guld värt. Det kan liksom inte bli bättre när man har småbarn och en stor familj.

Barna mår bara bra och det går jätte bra för Josefine på dagis  (Ska lägga in lite nya bilder i helgen )
Just nu när jag skriver är jag på mitt nya jobb och det lät precis som skottlossning utanför fönstret. Undra om farbror blå kommer snart ? Vågar man lägga sig och sova tro ?

Ska försöka mig på att sova en stund, man vet aldrig hur natten blir.

    Sov så gott och tack för att  ni läser min lilla blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar