måndag 12 december 2011

Nu är jag tillbaks igen :)

Nu äntligen kan jag blogga igen, våran stora dator fungerar så där, men våran duktiga Emma sålde jultidningar så i premie fick hon en laptop.
Så nu testar jag att blogga ifrån den :)


Tiden bara rinner i väg och i morgon är det lucia, då ska vi i väg och titta på luciatåget på barnens skola.
Det är alltid så mysigt tycker jag .
Undra vilket väder vi får ? enligt väderprognosen så skulle det bli snöstorm igen, hoppas de har fel.
I fjol var det riktigt kallt -25 grader,  men är man rätt klädd så funkar det alltid.


Annars har vi det bra här hemma, jag jobbar för fullt men eftersom jag jobbar bara 8-9 pass i månaden så kan jag njuta av att få vara hemma med barna.
Hemma håller vi på att fixa inför julen, bakar, handlar, slår in klappar  ja allt sådant som ska hinnas med innan självaste doppardagen.

Nu ska jag passa på och mysa med Alva medans Josefine sover ute

Ha nu en toppen dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar