fredag 16 december 2011

Dagens schema

I dag är jag ledig så om en stund ska jag och små tjejerna åka in till stan och besikta volvon, hoppas nu bara att den går igenom besiktningen. Bussen vi har gick inte igenom, på den var vi tvungen att byta bromsslangar och så var det läckage i avgassystemet. Inte så kul nu när det snart är jul, och inte nog med det så kom även skatterna på båda bilarna typ 4000:- som också ska betalas denna månad :(
Men det brukar alltid ordna sig i slutändan !
Vi ska även hälsa på mamma som håller på att baka julkrus till oss, tack så mycket :)
På em blir det en sväng till Krokom för att slinga och fixa till frissan hos http://www.studiohn.se/ måste bara säga vilken bra frissa jag har där !!!!! Åsa ta åt dig äran :)
I kväll blir det Jägarna 2, hoppas den är lika bra som 1:an och i morgon beger jag mig på jobbet :)

Ha nu en trevlig helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar