tisdag 24 januari 2012

Vi lever !!!!!

Hej igen !
Ni som läser denna blogg har säkert undrat vart jag tagit vägen, har haft en period med sjukdomar som gjort att jag inte orkat eller velat skriva. Det började strax innan jul med  influensa och dåliga magar, sen har det liksom bara snurrat runt som det brukar göra när familjen Oskarsson/Bergqvist blir sjuka.

F har fått vabbat mycket när jag själv har jobbat, så nu ber och önskar jag att vi får vara friska (peppar,peppar ). Jag förstår att han blir måttligt less att vara hemma, men eftersom jag jobbar 25 h åt gången så passar det bättre att han vabbar.

I går firade vi vår älskade Viktor, tänk att det var 9 år sedan du klev in i vårat liv  :)
I går kunde man nog inte hitta en lyckligare gosse, nu fick han äntligen ett Wii och till det köpte vi ett NHL spel, han fick även skridskor, kläder och lego.
Och till helgen blir det kalas med några av hans vänner.

Vill även meddela att vi väntar smått igen.................................... nej inte en liten människa denna gång utan en liten hårig parvel, rättare sagt en Fransk bulldog.
Så jag och Emma far ner till Stockholm i början av februari och hämtar hem honom.
Ska bli så roligt eftersom jag har alltid drömt om att få äga en sådan.
Har fått en del kommentarer om att denna ras är inte bra och är absolut inte fin alls.
Huvudsaken är ju vad jag och min familj tycker, det känns hur bra som helst och han är ju så himla söt !

Som jag tidigare skrivet så har vi fortfarande problem med att lägga in kort från stora datorn, trist tycker jag för foton kan säga mycket.

Nä nu blir det att sätta på motorvärmaren så vi tar oss i väg på 18 månaders kontroll i dag. Ha en bra dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar