fredag 27 maj 2011

Lite ifrån veckan !


Kreativa Emma som håller på att göra fina armband

Någon som vill göra en beställning ? =)

Vilken lycka att få hoppa !

Första klippningen för i år, vilken underbar doft !



Så himla roligt att titta på när Viktor och hans fotbollslag tränar.
Lycka till på matcherna på lördag !


Nä nu ska jag ta och bädda ner mig själv i sängen, för i morgonbitti bär det av mot Sundsvall där vi ska övernatta på Hotell Knauze eller vad det nu heter?
Ska bli så himla skönt med en liten mini semester bara jag, Fredrik & Josefine, dom andra barna har det bra hos vänner och farmor. Även mamma och mina bröder med respektive ska med , längtar verkligen tills i morgon och på söndag avslutar vi våran tripp på IKEA.
Till er som läser min blogg, ha nu en helt underbar helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar